torsdag den 5. december 2013

Christmas #1 - Candy Cane Watermarble

Christmas #1 - Candy Cane Watermarble - Nice Nails by Astrid - Sally hansen Angel with - rimmel Hawaiian punch


Imens stormen raser udenfor i vinter mørket, så sidder jeg her inde i varmen og julehygger - Derfor har jeg også årets første julenegle klar til jer. 

Som i kan se, ud fra overskriften, så har jeg lavet Candy Cane negle. De er blevet okay synes jeg - eller lille fingeren failed ret meget - men ellers er det okay. Det er til med også den første Wartermarble der lykkedes for mig, så det er da kun en god start på julen! 

Som base har jeg brugt den hvide lak fra Tiger, men den kan helt klart ikke anbefales til wartermatble. Den røde(pink) er Rimmel, Hawaiian punch og den anden hvide er Sally hansen, Angel with. 

- Så er der hvis bare tilbage at sige god jul til alle! Hvilke negle vil i lave til jul? Skal de bare være røde, eller skal der snefnug og juletræer på - Lad mig høre!? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...