tirsdag den 2. april 2013

Easter Nailart! - Påske negle!

 
Så blev det endelig påske.... eller den er endelig over nu.. ups, i må lige bære over med mig at jeg først kommer med dette indlæg nu men påsken var travl!

Det er sådan hjemme ved os at til påske så spiser vi ikke påske frokos men påske morgenmad med rundstykker og alt mulig pålæg og blød kogte æg MUMS! Også er vi ud og lede efter påskeæg som påskeharen har gemt (i må ikke sige det til nogen men det er endelig bare kider-æg og i år var det mig der gemte dem) det er bare så hyggelig!
Men så tænkt jeg altså at jeg ville lave en påskehare på mine negle, og dette er så hvad der kom ud af det. Jeg er rigtig tilfreds med resultater lige sådan jeg havde forstillet mig det, det eneste som ikke blev helt godt var mine græsstrå men dem reder jeg med lidt påskeliljer. 

Til basen har jeg brugt Les Blue Jeans n 01, (swatch HER) resten er lavet med akrylmaling.

God efter påske/et eller andet til jer!

-Astrid

4 kommentarer:

  1. Super flotte påske negle :-) God påske til dig også ;-)

    SvarSlet
  2. Super fin blog du har kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    http://linebiine.blogspot.dk/

    SvarSlet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...