torsdag den 28. marts 2013

Rimmel Cocktail Colour, Baby Bellini!


I har nok hørt om dem og set dem men nu siger jeg det alligevel! Rimmel er kommet med en kollektion som hedder Cocktail Colour! Det er en Limited Edition som kun kan fås i uge 11-14. Da jeg så billeder af lakkerne tænkt jeg først "nej ikke noget til mig der." Men så fik jeg set lidt nærmer på Baby Bellini også vistejeg bare at det var den mørke lilla lak som jeg har ledt efter  


Da jeg så fik den prøvet på neglene så redet den lige min ikke sådan vild gode dag! Den er virkelig smuk!
Den er en shimmer lak med en mørke lilla base også lidt lysere lille shimmer som næster ligner små flager i lakke. 
 
Det jeg rigtig godt kan lide ved Baby Bellini er at den nærmeste skifter nuance alt efter hvordan man vender og drejer som hånd, men derfor er det også svært virkelig at fange den smukke farve med kameraet.

Et plus er jo så at den er så nem at fjerne når man ikke vil have den på længer.

- Astrid 

6 kommentarer:

  1. Wow... Smuk farve :-) Elsker lilla :-) Jeg har faktisk ikke købt nogle af disse Rimmel cocktail lakker.. Sejt med at sætte lakken på sneen og tage et billede ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. For resten her er min blog http://perunthapia.blogspot.dk/ :-)

      Slet
    2. Ja jeg synes virkelig også den er smuk! Du kan måske nå det i nu hvis du skulle få lyst :) hehe ja det synes jeg også det var

      Slet
    3. Jeg skal i byen imorgen, og matas har lige nu tilbud på rimmel neglelak: køb 2 og få 25% rabat... Jeg skal have den grønne Cuttie Colada, men ved ikke om det bliver pink (Hawain punch) eller lilla :-)

      Slet
  2. Det altså nogle lækre farver :D
    jeg har selv Rimmel Cocktail Colour cutie colada - på fødderne lige nu :D

    http://sofiekn.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er også rigtig fin, den har jeg desvære bare ikke for besluttede at jeg kun måtte købe 3 fra den kollektion. :) jeg har den lilla som du kan se også har jeg også købr den røde og den blå :)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...