tirsdag den 29. maj 2012

Nail art: Vintage roser


Hey alle sammen!

Først en god nyhed, jeg har fået det jeg bestilte i søndags! Jeg er så glad glad glad hehe :) Jeg vil lige poste et indlæg om det enten i aften eller torsdag. 

Nå men så til dagen endelige indlæg. 





Jeg skulle lige prøve en af de nye lakker jeg bestilte som er Navigate her fra Essie. Super fin grøn farve og også min første grønne farve (og den første lak fra Essie) 
Da jeg så havde kigget på den lide, så tænkte jeg bare, Vintage roses det skal der på! Så det kom der ;D hvad synes i? hvis bladene er lidt blålige så er det fordi at jeg blev nød til at blande en mørkegrøn selv.





Selvfølelig er min Essie, Navigate baselakken. Til roserne brugte jeg to dobbelt lakker fra HM som jeg ikke kender navnet på. Til bladene var det så en blanding af min Navigate her og Depend nr. 255. På rosen knopperne lage jeg noget glimmer lak fra Wet n wild og jeg tror det er nr. 117301. Også til sidst min nyt top lak, good to go fra Essie.

Det var alt fra denne gang ses 

- Astrid  

    

8 kommentarer:

  1. Hej søde, simpelthen en fantastisk design du har fået lavet der!
    Elsker, elsker de der smukke roser og Essie lakken.
    Og tillykke med den første Essie neglelak, jeg ejer ikke en eneste Essie.. ;)
    Elsker at følge med i din blog.

    ReginaCrisis.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. nurh tak for de søde ord nu er min dag redet :) jeg kan hun anbefale essie de er så nemme at lægge på det er helt vild det fløder næsmest bare ud på neglen ;)

      Slet
    2. Jeg har hørt mange gode ting om dem.
      Men synes også at det meget at give for sådan en flaske..

      Slet
    3. normalt ville jeg helle ikke købe så dyre lakker men jeg har købt dem lidt billiger men hvid du læser med i mit næste indlæg så kan du høre mere om det :)

      Slet
  2. hej, hvor har du købt den mindste af dine pensler jeg har nemlig ledt efter sådan en i LAAAANG tid.
    det er nogle vildt fede negle kan rigtig godt lide dem.

    Knuser herfra.

    SvarSlet
    Svar
    1. Er den den pensel der er nederst på billedt du snakker om??? :)
      altså alle mine pensler er købt i søstrene grene en palle med 3 for 2o kr. :)

      Slet
  3. Ej, de er så fine! Jeg er selv helt nybegynder og total vild med din blog! - JEg ville høre om du kender denneher butik og om de er gode?
    http://www.b4beauty.dk/category/negle-nail-art-37/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! det er jeg da glad for at høre!
      Jeg har aldrig handlet der før men har lige tjekket den på trustpilot og det har den fået gode kommetar så den lyder helt fint :) du kan selv se det her http://www.trustpilot.dk/review/www.b4beauty.dk

      Men jeg tjekkede lige priserne og du vil kunne få mange af tingene billiger på Ebay men så er levringen også længere end de 3 dag det skulle dage fra b4beauty :)
      Men ihvertfald skulle det være en god side :)

      Slet

Hej :) jeg bliver altid rigtig glad for kommentar og jeg vil førsøge at svare så hurtig så mulig på dem der kommer :)

Kunne du lide dette indlæg så se også...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...